دربی ۱۰۴| خدابنده‌لو: استحقاق برد در دربی را داشتیم/ ژوائو: ما برای برد به بازی آمده بودیم

22:32 - 04 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۰۸۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دربی ۱۰۴| خدابنده‌لو: استحقاق برد در دربی را داشتیم/ ژوائو: ما برای برد به بازی آمده بودیم
تیم فوتبال پرسپولیس در دربی ۱۰۴ موفق شد از سد استقلال بگذرد. پس از آن اعضای پرسپولیس پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند.

خبرگزاری میزان - هفته ششم لیگ برتر فوتبال با دیدار استقلال و پرسپولیس در دربی ۱۰۴ آغاز شد که این بازی در پایان با برد یک بر صفر قرمزپوشان به پایان رسید. اعضا پرسپولیس پس از این پیروزی اظهاراتی داشتند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

خدابنده‌لو: به حرف و حدیث های ورزشگاه اراک اعتقادی نداریم

محمد خدابنده‌لو پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۱۰۴ تهران گفت: بازی خوبی بود. ما مستحق سه امتیاز بودیم و به آن رسیدیم.

وی درباره برتری در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک که پیش از این برای پرسپولیس خوش یمن نبوده است، اظهار داشت: خدا را شکر پرسپولیس نشان داده است به این چیز‌ها اعتقادی ندارد. خیلی خوشحالیم که در این زمین برنده شدیم تا خیلی از حرف و حدیث‌ها را تمام کنیم.

خدابنده‌لو در مورد قرار نگرفتن در ترکیب پرسپولیس در بازی امروز خاطر نشان کرد: این تصمیم مربی است. مهم این است که بردیم. ما بازیکنان زیادی داریم و بازی کردن در این تیم سخت است، اما ان‌شاءالله در بازی‌های آینده بازی کنم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس راجع به وضعیت یاسین سلمانی و سعید صادقی که گفته می‌شود مورد توجه گاریدو نیستند، تصریح کرد: تصمیم گیرنده سرمربی است، اما آنطور که می‌گویید، نیست و رابطه سرمربی با آن‌ها خوب است. سعید و یاسین هر دو مصدوم بودند. هنوز ۲۵ هفته (به پایان لیگ) مانده است و قطعاً به این‌ها هم فرصت می‌رسد. تیم ما نفرات زیاد دارد، اما مطمئنم به آن‌ها بازی خواهد رسید.

ژوائو: خوشحالم که این فرصت را پیدا کردم که در دربی بازی کنم

لوکاس ژوائو پس از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال گفت: ما به اینجا آمده بودیم تا ببریم و توانستیم این برد را کسب کنیم و این مهمتر چیز است. اینکه توانستیم در مسابقه‌ای خاص و در دربی ۳ امتیاز را کسب کنیم. 

وی ادامه داد: آمدن به بازی برایم بسیار مهم بود. من سخت تلاش کردم و شرایط بدنی‌ام بهتر شده و می‌توانستیم به تیم کمک کنم. مربی نیز برای همین به من این شانس را داد که وارد زمین بشوم و خوشحالم که پیروز شدیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: دربی 104

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *